Tuesday, November 9, 2010

On siis minek, või mitte?

Ei no tore, ootan analüüside tulemusi aga pole veel siiamaani positiivset vastust saanud. Ehk siis ma ei olegi mingit vastust saanud. Eile helistasin, ei olnud veel vastuseid, täna võtsin uuesti kõne Dr. Gorjatševile ja ikka veel ei midagi, palus poole tunni pärast tagasi helistada, ehk saame targemaks siis. Ma ei tohiks võib-olla nuriseda kuna pole väga pikalt oodanud ka aga paraku on see päris närvesööv üritus ja ma olen sunnitud ootama, ootama ja veel ootama.

Ma muidugi sisimas tunnen, et kõik on korras aga ikkagi ei suuda ma seda ebameeldivat ärevust eemal hoida! J

Sain just hetk tagasi Tartust kõne, uuriti maad, et kas olen ikka tulemas ja asjad. Rääkisin arstile, et enesetunne on ok ja täitsa inimene on olla jälle. Kokkuvõtlikult jõudsime siis järeldusele, et kui enesetunne hea ja mingeid muid muresid ei ole, siis on ka arvatavasti  analüüsid korras. Muidugi tuleb oodata ka kirjalikud vastused ära ennem kui siin suure hurraaga hõiskama hakata..

Sain just veel ühe kõne, Dr.Gorjatševilt. Suuliste vastuste põhjal võib oletada, et remissioon püsib. Leiti minimaalses koguses koguses neid halbu rakke. Homme saab ka kirjalikud vastused, mis näitavad siis täpsemalt seda kogust. Olen sunnitud veel kord minema sinna mustamäele.. 

Aga tundub, et minek ära ei jää! 

Et siis neljapäeval kella 10-st stardime. J

Ps: Ja kui väga hästi läheb siis ei pea seda nädalavahetust Tartu haiglas veetma, võib-olla võtame toa kuhugi, Anni? :D


6 comments:

  1. Muidugi püsib!
    Neljapäeval läheme Tartusse!
    Ja see sinu viimane idee on mõnus!
    Armastan sind kallike:*

    ReplyDelete
  2. väga hea siis loodame et midagi ei juhtu sellel ajal siis :D



    Ps: ma kevin muidu kui kasutaja nime ära ei tunne:D

    ReplyDelete
  3. Ruudi käskis edasi öelda, et kevadel saad rehvivahetuse poole hinnaga ja katsu sa mitte tulla, muidu räägime Padale ära! Ja siis võib palju pahandust tulla :)

    ReplyDelete
  4. Ruudi võib siis aja ära bronnida ;)

    ReplyDelete