Friday, November 12, 2010

mäu



Läksime haiglasse ja asjad aga tuleb välja, et ka täna midagi head tulemas ei ole. Olukord siis järgmine, hommikul võeti hoopis uus luuüdiproov. Kuna tuleb ikkagi välja, et nii suure protsendiga ei ole mõtet siirdamist teha. Ja ka praktika on näidanud, et sellistel juhtudel on haigus alati tagasi tulnud! Jällegi ei ole veel kindel mis saama hakkab, tuleb veel mõned päevad oodata. Uued tulemused peaks saama esmaspäeva lõunaks ja siis edasine oleneb juba vastustest!

Selles mõttes kogu see protsess on nagu filmist välja lõigatud..

On imepisikene lootus, et selle protsendi minu luuüdis määrasid noored uued rakud mida on väga raske eristada leukeemilistest rakkudest.. Idee siis seisneb selles, et nüüdseks on viimasest luuüdiproovist nädal möödas ja kui tegemist oli noorte uute rakkudega, siis tänaseks peaksid nad juba täiskasvanud ja eristatavad teistest vähirakkudest olema.

Ja ma arvan, et ei ole mõtet arvama ja ennustama ka hakata, ootame lihtsalt analüüside vastused ära!

Nagu arst ütles, et lood ei ole halvad aga hoopis väga keerulised!
..Hetkel siis kodinad kokku ja koju tagasi! 
J

5 comments:

  1. ootame koos sinuga,võta nädalavahetusel midagi toredat ette.armastame sind väga

    ReplyDelete
  2. Olgugi,et olen sinu jaoks totaalselt võõras inimene, siis pean tõdema,et järgin sinu blogi üsna tihti. Lugemine on huvitav,vaheldusrikas ning aitab näha oma ninaotsast veidi kaugemale. Loodan ja usun,et kogu olukord lõpeb Sinu jaoks positiivselt ning elan kaasa sinu tegemistele. Sinu jutt on elujõust pakatav ning tihtitpeale ka humoorikas, mis on igati imetlusväärne. Jõudu ja jaksu ka edaspidiseks nii sulle, kui ka sinu perekonnale!
    Grethel.

    ReplyDelete
  3. See ei olegi oluline kas oled võõras või mitte! :)
    Ausalt öeldes on see veidi uskumatu, et nii palju inimesi keda mul isiklikult au tunda pole, hoolivad täiesti suvalisest tüübist.. :p See teeb ainult rõõmu! Kuna ma ise hoolin ka veel paljudest asjadest peale enda, siis on mul ainult heameel selle üle, et on olemas inimesi kes hoolivad :) Ja see annab jõudu juurde! ;) Tänud!!!

    ReplyDelete
  4. Ka mina olen üks neist, kes Sind isiklikult ei tunne (siiski Annit tean natuke), kuid siiski hoiab Sulle meeletult pöialt ja elab Sinu käekäigule kaasa. Annile juba olen öelnud, aga topelt ei kärise ja kindlasti Sulle kulub igasugune positiivsus ära. Nii et.. ma leian, et Sa oled väga vapper ja tubli ning seetõttu ei ole kahtlustki, et lõppkokkuvõttes läheb kõik suurepäraselt! Soovin Sulle palju naeru, sest see pidi ka tervendava mõjuga olema :D

    ReplyDelete
  5. Topelt ei kärise, selles on sul õigus! Ja see, et ma aegajalt teilt võõrastelt motivatsiooni kirjakesi saan, tekitab minus tugevama ja positiivsema olemise!
    Tuba on pidevalt naeru täis, 75% ajast on mul suu kõrvuni :)

    Aitäh ilusate sõnade eest! ;)

    ReplyDelete