Wednesday, November 3, 2010

Keemia mõjud.


See ravi protseduur on ilmselgelt väga tüütu.. Alguses see venib aga hiljem kui sa oled juba sisse elanud, siis edaspidi läheb aeg kiirelt.



Ilmselgelt ei ole ma siin just kõige sirgem vend  J

Esmalt on vaja hakata mõõtma palju vedelikku päeva jooksul läbi käib kehast ja siis pead selle veel üles ka märkima, pahatihti on mul see graafiku pidamine metsa läinud. Käin wc-s ära siis viskan uuesti voodisse pikali ja ongi meelest läinud. Ei tea, tuulepea noh J


Kui vedelik suvatseb kehasse jääda ja keeldub nii öelda edasi liikumast siis on selle jaoks välja mõeldud ka mingi süst! Mis paneb iga 10 -15 minuti järel wc- vahet jooksma ja umbes 4 tundi kestab see mõju. Ühel päeval suutsin ma 7,5 liitrit välja ku****. Sinna sisse kuulusid veel lisa pudelid mis mul päeval vaikselt tilkusid. Aga sellegi poolest 4 tundi järjest, peale igat 15 minutit vetsu vahet joosta, oli suht tüütu J

Üldjuhul tehakse ülekandeid ka kindlasti, sest kõik näitajad kukuvad alla mõneks ajaks ja siis on see vajalik, vältimaks igasugu sisemiseid verejookse ja peavalusid.


Kuna me juba teadsime, et ma jään oma karvkattest ilma siis otsustasime mu paruka maha ajada. Pärast hiljem on lihtsalt ebamugav kui võtad hommikut vastu püherdades oma juuste otsas. Esimese kolme raviga vahetasin ma kogu karvkatte, korraks olin täiesti ilma aga need kasvavad meeletul kiirusel tagasi, jällegi individuaalne.



Minul endal oli arusaam, et kõik juuksed ja asjad kukuvad korraga ära, kuid mitte.
J Nii umbes 75 % juustest tulevad ainult ära ja siis käid ringi nagu ma ei oskagi öelda kes. Mingis mõttes oli täitsa mugav kui kõik maha kukkusid, igalepoole polegi neid karvu vaja ju. J


Kui nüüd lähemalt vaadata, siis on näha, et 25 juukse karva on veel alles! :)

Loomulikult erilist vahet ei ole/olnud tegelikult ja kogu see juuste välja langemine on kõige tühisem asi selle kõige juures aga lihtsalt kui sa ise seda koged on see ikkagi asi millest rääkida. Peale seda kui juuksed tagasi kasvavad, võivad need lokki minna. Kui mu juuksed uuesti kasvama hakkasid, tuli väja, et mul on tumedamad juuksed kui ennem ja veel siid-pehmed J Ning kasvades veel natukene, läksid lokki.


Peale selle, et toimub karva vahetus, vahetub ka nahk. Mingil hetkel tekib selline ebameeldiv olek, kõik keha osad muutuvad kuivaks. Selline ebameeldiv on olla, tegemist on umbes samasuguse tundega, hoides käsi pikalt vee sees, siis tõmbuvad need vastikult krimpsu. Jällegi tühine asi. J Aga mingi nädal ja kõik on taastunud.

Õnneks on meie organism nii võrd tubli, et ta annab andeks ja taastub igasugu hulludest asjadest. Ma ise olen õnnelik selle üle, et mu sisemus on andestanud siia maani kõik need keemiad ja asjad millega ma seda kahjustanud lasknud olen ja loodan, et ta annab mulle veel kord andeks kui ma nüüd sellele kõige karmimale protseduurile lähen J

Ja ega polegi rohkem nagu midagi muud rääkida sellest ravist endast.. Ei ole mõtet end kordama ka hakata, võib-olla kui kellelgi on suurem huvi, saab alati küsida minu käest ja ma hea meelega räägin nendest asjadest!

Aeg liigub lihtsalt nii kiirelt ja täiesti müstika, et juba on kaheksa kuud möödas selle nii-öelda jama algusest ning ainult nädal veel järele jäänud, siis tartusse.
Homme ootab mind järjekordne luuüdi proov, mitte just eriti meelepärane üritus. :D Aga tuleb ära teha, Dr.Gorjatšev võttis mulle paar päeva tagasi kõne sisse, et oleks ikka vaja võtta väike proov, õnneks mitte mitut proovi. Selline tunne, et varsti hakkab tuul mu kannist läbi uhama, kui veel mõned proovid võtta.
Seda luuüdiproovi võtmist pole mõtet karta. Kui tegemist on 1 prooviga siis ei tunne üldse midagi peale kerge kõdituse. 2 proovi, siis võib veidi valu teha.. Mul on mõne korra jala ikka võbelema võtnud ja lõpusirgel on vaikselt pilti taskusse hakanud viskama. 

Ja kui nii juhtubki, et pilt hakkab taskusse kukkuma siis saab nuusk piiritust mõne sõõmu ninna tõmmata.
Tõmbab pildi päris sirgeks J

Eks kui tulemused saab, annan teada!

Tänaseks aga muhedat õhtut meile kõigile JJ


9 comments:

  1. Iga päev, kui koju tulen siis esimese asjana loen su blogi.
    Ole tubli!

    ReplyDelete
  2. Põidlad pihku.kahjuks ka mina sinu saatusekaaslane!

    ReplyDelete
  3. ma tean et dagmar pole ainuke teen seda ka mina ja mõned veel:D sest seda mis toimub on hea teada ja pole ju aega et helistada jne...hoime poialt et läheb kõik kõige paremini:D
    jõudu sulle :)

    ReplyDelete
  4. Seda on rõõm kuulda! ;) Ning ega see eriti lihtne ei ole jah planeerida muid tegevusi oma praegusesse kiiresse elusse, olen proovinud! Kuigi mul enam ei tohiks probleemi tulla sellega :)

    Tore kuulda, et mul nii palju pöidla-hoidjaid on! :)

    ReplyDelete
  5. hehee,kui cool sonks. Igatahes peale siirdamist on see soeng must have, nagu B.A. Baracusel või siis Travis Barkeril, mänguruumi on ;)

    ReplyDelete
  6. Ma tahaks olla juuste siirdamise. Aga ma ei ole tuttav hinnaga.Saç Ekimi Fiyatları

    ReplyDelete