Thursday, November 11, 2010

Tuleb välja, et ka täna ei saanud targemaks, kuna minu arst on välismaal missioonil, trantsportimas siirde ootel patsiendile tüvirakke! J Kuigi nii palju targemaks ma sain, et mulle opereeritakse hommikul kanüül rinda, et saaks jätkata protseduuridega.. Ja siis peale seda või isegi ennem seda räägib dr. lähemalt ja täpsemalt oma plaanidest mulle.

Täna võeti vereproovid ainult, et vaadata kas näitajad klapivad homsete protseduuridega ja kuna need miskit hullu ei näidanud, lubati mind tänaseks ööks ulapeale.

Hetkel siis Anniga Elva ligidal, tänud sõbrale, et oma majakese võtmeid laenas!
J ..Ja kuna nüüdseks on ka majas piisavalt sooja õhku, mille tulemusena suutsin ma oma külmast kanged näpud ja varbad teineteise küljest kangutada, mõtlesin, et võiksin veidi infot üles riputada, selle kohta, et info puudub!!! J

Homsetes uudistes siis lähemalt ja põhjalikumalt kõigest, mida täna polnud!
Seniks aga pöidlad, varbad pihku ;)



Tervitused lõuna eestist! :)

2 comments: