Monday, November 1, 2010

(25.02.10) Mõtte välgatused


Kui ma teada sain mis minuga on ja millised edasised plaanid on hakkasin ma mõtlema kuidas nüüd seda omaksetele öelda...


Ennist kui ma mainisin, et arst pakkus mulle xanaxit ja ma keeldusin sellest, siis hiljem kui ma veidi haiglavahel ringi olin tuijanud. Otsustasin ma proovida, kui ilusaks see mu olemise siis ikkagi teeb.. Mitte sellepärast, et hirm surma ees oleks olnud õudne aga lihtsalt mõte sellest, et mis saab teistest kui ma ära suren, see oli õudne.. Mis saab minu kullakallist naisest? 

Toibub mõnda aega ja siis leiab kellegi teise minu asemele, aah? Ei olnud eriti aksepteeritav mõte või misJ Ema, Isa, õde, väike-vend ja sõbrad.. Kuidas see neile mõjub, mis  saab väike-vennast, kes oleks teda edaspidi suurte ja vähem suurtemate õuduste eest kaitsnud? Õde on mul kange, teda iga asi maha ei murra aga kindlasti oleks päris kurb. Ma olen üpris kindel, et selle paksu naha all on üks pehme lamba-tall J..(kui nii võib öelda) Ta on nii tugev, et tavaliselt võtab ta matused ka naerul-sui vastu, selles mõttes, et ta ei taha nagu kurb olla või midagi. Umbes, et „vaevalt ta oleks tahtnud, et me nüüd nutaks ja asjad“ jne.. Noh jah, mis tavaliselt, ma ju ainult korra olen olnud temaga matustel. :P

Aga siiski see alguse aeg kus ma veel ei olnud aksepteerinud seda mis minuga toimub, oli ikka nii masendav. Ja mõte sellest, et mis saab kui mind enam pole motiveerib mind selle nimel pingutama! J

...Mõtlesin pikalt, et kuidas seda kõike sõnastada, ei tahtnud nagu teistel päeva ka ära rikkuda. Omast käest teada kui masendavalt see mõjub kui saad midagi sellist teada. Võtsin siis end kokku ja helistasin Annile, kõnele vastates kukkusid mul sõnad kurku kinni. Ei suutnud häältki teha, loomulikult muutus Ann teisel pool toru närviliseks, et miks ma ei räägi.. Ma ei mäletagi kui pikalt see jätkus aga mingil hetkel ma siis pigistasin paar sõna kurgust välja: „Mul on vähk ja on oht, et ma suren lähiajal ära!“ Ma vähemalt arvan, et ma midagi sellist ütlesin. See lõi Anni loomulikult rivist välja ja alguses vist ütles: „Ah, mida sa ajad, misasja?“ Aga siis vist sai aru, et ma ei tee nalja ja puhkes nutma. Ta oli parasjagu tööl, õnneks lubas ülemus tal töölt ära tulla ja kihutas kohe taksoga tuhat-nelja minu poole. Haiglasse jõudes oli ta oma silmad peast ära nutnud, need olid nii punased, et jäi mulje nagu kõik veresooned oleks tal korraga lõhkenud silmas. Nii me siis istusime kuhugi maha, hoidsime teineteist, Ann nuttis mina aga olin tuim nagu kala, oma imerohumõju all. Päris nõme oli ja kahetsen, et olin nõus midagi sellist alla neelama, reaalsus taju oli kadunud, ei mingeid emotsioone, kuigi võib-olla mõned nõmedad tahtmatud naeratused olid. Siinkohal soovitan oma kogemustest, et ei ole mõtet võtta mingeid antidepressante kui olete saanud sellise kohutava uudise. Teeb teid nii tuimaks ja järgmisel hommikul on veel nõmedam olla...
Järgmine kõne oli vaja emale võtta. Mõtlesin pikalt kuidas ma nüüd ütlen seda välja.. Aga selgus, et dr. oli Juba informeerinud mu ema ning ma pääsesin keerulisest ülesandest. Tol päeval enam ei olnud isu teavitada kedagi sellest, võib-olla sellepärast, et nii raske oli rääkida sellest alguses. See reaktsioon mis vastu tuleb ja asjad, ei suutnud sellega tegeleda kohe J

Järgmisel päeval oli enesetunne juba parem!  


































Teavitasin siis oma sõpru ka, et ma olen haiglas ja, et mul avastati verevähk. Ausalt öeldes ei mäletagi kuidas inimesed reageerisid sellele aga tol päeval tuli palju sõpru mulle külla, vaatama kuidas mul läheb ja positiivsust sisse süstima. Järgmised kolm päeva läksid kiirelt, sõbrad tekitasid head meeleolu, igapäev oli olemas keegi kes mind lohutamas käis, et ma masendusse ei langeks. Ja kui hea on olla siis liigub ka aeg kiirelt. J


01.03.10 Algas mul esimene keemia ravi..






3 comments:

  1. Tere Alan,
    ma isegi ei tunne Sind, kuid Facebooki sõprade kaudu sattusin kuidagi lugema su blogi... Ma ei ole kunagi kohanud kedagi, kes oleks säilitanud sellise positiivsuse ja usu ja lootuse. Samuti arvan, et see on ka ainuke viis, kuidas see jube haigus seljatada. Tea, et Sul on pöidlahoidjaid ja head soovijaid ilmselt kordades rohkem, kui arvatagi oskad, kasvõi võhivõõraste seas nagu mina.
    Edu!
    Triin.

    ReplyDelete
  2. See on väga kena sinust, et sa seda mulle välja ütled. Ma olen saanu võhi-võõrastelt päris mitu positiivset tagasisidet, ütleme nii, et te olete mu motivatsiooni pulgakesed juba edasisteks katsumusteks täis laadinud :)
    See teeb mulle ainult rõõmu.. Tõesti ei oleks arvanud, et teid nii palju on!

    Tänud!
    Ole tubli! :)

    ReplyDelete
  3. It is cool story,,,,,, all praise to be Only to GOD Jesus Christ. Every one of us has plan here on earth. I know it sounds like some movie, however I really felt in my spirit to tell you that God healed you using doctors.

    Why 'em I writing this am because it’s been a year when my pastor passed away for the very same reason, he had leukemia.
    I don’t understand why it happened. I don’t know if you heard of Him but his name was Pastor Billy Joe one of the biggest churches in Oklahoma approximately 14000 members. Anyways….
    HE really believed in supernatural healing. The first symptoms showed up in about 20 years ago.
    He got healed from that disease, but in 2009 was the year that before he went on he’s crusade it came back. So it got really bad and he needed to go to hospital. He went to the finest doctors. But end result wasn’t good. Like I said earlier he died. Now take is as you want it but I say God gave him 20 years to finish what he started on this earth. It’s just amazing how God works. All of his children are in ministry today and doing great Job winning souls for Christ. The ministry is growing. They have Bible schools all over the world, great elementary and high school and so on.
    The purpose of me taking my time and writing this to you is so that to encourage people with your testimony and seek after son of the living God. I know you have purpose in life ,all of us do. You need to find that purpose.Im not pressuring you to be Christian don’t get me wrong.
    Last time I was in Estonia, I notiseced that spiritual side of it was not good at all.
    I see potential in you and your testimony to go and preach or simply tell people about it, and giving all glory to God.
    Isaiah 43:6-7 Sais
    ……and whom I have created for my glory, which I have formed even whom I have made"
    Bible tells us in Matthew 6:33
    Seek the Kingdom of God above all else, and live righteously, and he will give you everything you need.
    Hope you got encouraged
    God Bless
    Ben

    ReplyDelete